Nachádzaš sa tu:
27 jún 2021, 11:07
Ostatná aktualizácia: 04 júl 2021, 20:19
Prečítané: 2265x
Vytlačiť
Odoslať e-mailom

S blížiacim sa letným mládežníckym hádzanárskym podujatím Slovak Open Handball (SOH) vo vekových kategóriách do 12 a 14 rokov a Mini Open Handball (MOH) do 10 rokov, ktoré sa v termíne 2. - 4. júla 2021 uskutoční v Žiline, pribúdajú dôležité informácie pre účastníkov i návštevníkov.

V súvislosti so stravovaním a dopravou dostanú jednotlivé tímy od organizátorov rozpis stravy a grafikon dopravy. Pokiaľ niekto požaduje špeciálnu stravu, je nutné to obratom oznámiť s upresnením tímu, za ktorý dieťa hrá. Nevyhnutné je presne dodržiavať odchody autobusov, aby nedošlo k posunu zápasov! Detailné pokyny budú tiež zverejnené v pondelok 28. júna.

Registrácia zúčastnených tímov bude prebiehať v hale - dejisku prvého zápasu. Usporiadatelia upozorňujú, že použitie šatní pri tomto vysokom množstve tímov bude limitované. Sprchy v halách budú sprístupnené. Preprava je zabezpečená len hráčom, trénerom tímov, rozhodcom a zdravotníkom s účastníckou kartou. Rozdelenie tímov na internáty je tiež už dostupné. V halách budú k dispozícii rôzne suveníry z turnaja. Niektoré položky si záujemcovia môžu objednať priamo na webe www.handballfans.sk.

V súvislosti s hádzanárskym turnajom v Žiline sú dôležité aj nasledujúci pokyny súvisiace s COVID-19:

Všeobecné opatrenia pre výkon hromadných podujatí

Pre výkon hromadných podujatí v interiéri aj exteriéri ustanovujú nasledovné opatrenia:

a) v prípade hromadných podujatí organizovaných v exteriéri je organizátor povinný vyhradiť priestor hromadného podujatia a vyznačiť jeho vstup a výstup,
b) vstup a pobyt v mieste hromadného podujatia umožniť len s prekrytými hornými dýchacími cestami,
c) organizátor je povinný uchovávať telefonický alebo emailový kontakt návštevníkov po dobu dvoch týždňov od ukončenia podujatia a to na účely epidemiologického vyšetrovania; po uplynutí uvedenej doby je organizátor údaje povinný zničiť; táto povinnosť neplatí pre organizátorov hromadných podujatí v územných obvodoch okresov v stupni Monitoring COVID AUTOMAT-u,
d) vykonávať častú dezinfekciu priestorov, hlavne dotykových plôch, kľučiek, podláh v interiéri a predmetov,
e) hygienické zariadenia musia byť vybavené tekutým mydlom a papierovými utierkami,
f) zaistiť pri vstupe do priestorov hromadného podujatia dávkovače na alkoholovú dezinfekciu rúk a dezinfikovať si ruky, alebo zabezpečiť iný adekvátny spôsob dezinfekcie rúk,
g) zabezpečiť pri vstupe do priestorov hromadného podujatia oznam o povinnosti, že v prípade vzniku akútneho respiračného ochorenia, je osoba povinná zostať v domácej izolácii,
h) zverejniť na viditeľnom mieste oznam s informáciami:
1. ak sa u osoby prejavia príznaky akútneho respiračného ochorenia, je potrebné telefonicky kontaktovať svojho ošetrujúceho lekára a opustiť miesto hromadného podujatia,
2. zákaz podávania rúk,
i) pri účasti na verejnom hromadnom podujatí a pri príchode a odchode z priestorov hromadného podujatia zabezpečiť dodržiavanie rozostupov 2 m medzi osobami; to neplatí pre:
osoby žijúce v spoločnej domácnosti,
partnerov,
osoby vykonávajúce športovú činnosť,
umelcov vykonávajúcich umeleckú činnosť,
osoby usadené v hľadisku podujatia,
osoby školiace voči osobám školeným,
iné osoby, ak z účelu hromadného podujatia vyplýva, že tento rozostup medzi zúčastnenými osobami nie je možné dodržať,
j) zabezpečiť dostatočné vetranie priestorov,
k) organizátor musí byť v každej chvíli schopný preukázať počet osôb aktuálne sa zúčastňujúcich na hromadnom podujatí.

Podmienku negatívneho výsledku antigénového testu na ochorenie COVID-19 je ho možné nahradiť potvrdeniami o nasledovných skutočnostiach:
a) ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 90 dní po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou schémou, pokiaľ nebola aplikovaná druhá dávka očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
b) ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s dvojdávkovou schémou, pokiaľ bola aplikovaná druhá dávka očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
c) ktoré sú najmenej 21 dní, ale nie viac než 12 mesiacov po aplikácii dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19 s jednodávkovou schémou očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19,
d) ktoré sú najmenej 21 dní a nie viac než 12 mesiacov po aplikácii prvej dávky očkovacej látky proti ochoreniu COVID-19, ak bola prvá dávka očkovania podaná v intervale do 180 dní od prekonania ochorenia COVID-19,
e) osoba prekonala ochorenie COVID-19 v období pred nie viac ako 180 dňami,
f) ide o osobu do 10 rokov veku.

Prevádzkovateľ zariadenia alebo organizátor hromadného podujatia je oprávnený požadovať od osoby vstupujúcej do vnútorných alebo vonkajších priestorov hromadného podujatia predloženie príslušného dokladu, ktorý preukazuje niektorú zo skutočností, do tohto dokladu je prevádzkovateľ zariadenia alebo organizátor hromadného podujatia oprávnený nahliadnuť.

Informácie:
https://www.hadzanazilina.sk/moh-2021-zilina/
https://slovakhandball.sk/mladez/slovak-open-handball/

 

Zdroj: slovakhandball.sk

 

Dokument na stiahnutie:

(.xlsx, 77,9 kB)

Nasledujúci program

1. liga Staršie dorastenky - 11. kolo
sobota 25.01.2025 o --:-- hod.
HC DAC Dunajská Streda - MHK Bytča


1. liga Mladšie dorastenky - 11. kolo
sobota 25.01.2025 o --:-- hod.
HC DAC Dunajská Streda - MHK Bytča


MK ZA-TN - Staršie žiačky - 8. kolo
víkend 01. - 02.02.2025
organizátor: MŠK - HÁDZANÁ ČADCA
- 1. skupina.


MK ZA-TN - Mladšie žiačky - 8. kolo
nedeľa 26.01.2025 od --:-- hod.
organizátor: MHK BYTČA "B"
- 4. skupina.


MK ZA-TN - Prípravka (4+1) - 4. kolo
víkend 11. - 12.01.2025
organizátor: HK SLÁVIA PARTIZÁNSKE
- 1. skupina.